You are currently viewing הנאגטס נ' הגריזליס והסלטיקס נ' הנטס ביום עמוס של כדורסל ביום שישי הגדול! / דור בלוך

הנאגטס נ' הגריזליס והסלטיקס נ' הנטס ביום עמוס של כדורסל ביום שישי הגדול! / דור בלוך

2:00 שארלוט הורנטס (44-20) – אורלנדו מג'יק (37-26):

זה כאילו ששארלוט לא מסוגלת לעשות שום דבר כהלכה.

בדיוק כשהיה נראה שהם עושים טנקינג כמו שצריך עם סיכויים משמעותיים לשחקן משנה גורל של מועדון, ההונטס התחילו לנצח ופתחו פער אולי בלתי מחיק מיוסטון ודטרויט. הם תיקנו מעט את הרושם עם הפסד מפואר מול פיניקס, אבל כשהם מובילים ב-4.5 משחקים על שתי הנמושות וב-2 משחקים על סן אנטוניו נראה שהמקום הרביעי מהסוף הוא הגורל שלהם לעונה הזאת.

המג'יק לעומת זאת, מנסים לנצח מספיק כדי לתת לשחקנים הצעירים שלהם טעימה של העתיד אבל לא יותר מדי כדי להישאר עם בחירה דיי גבוהה ונראה שבכך הם יצליחו. המג'יק עם יכולת הקליעה המתדרדרת של בנקרו (קיר הרוקי הוא דבר אמיתי במקרה שלו), המג'יק אמורים לשמור על המקום ה-5 מהסוף כאשר אוקלהומה ואינדיאנה נמצאות מספיק רחוק מהן כדי שהם ירגישו בנוח לנצח פה ושם, אולי גם הלילה מול שארלוט.

הימור: אורלנדו ב-15

2:30 אטלנטה הוקס (31-31) – פורטלנד טרייל בלייזרס (33-29):

אפקט המאמן החדש היה קצר במיוחד עבור ההוקס ונקטע אחרי 2 נצחונות רצופים בהפסד לוושינגטון הבינונית, וההוקס נראים חסר סיכוי להתברג בשישיה הראשונה. למזלם שיקאגו והפייסרס חלשות מספיק כדי שגם המקום בפלייאין לא יהיה בסכנה גדולה מדי, והם אפילו עשויים לעבור את הנטס אם ההתפרקות של הם תימשך מה שיבטיח להם את המקום ה-7, סיכויים טובים לעלות לפלייאוף ולחטוף סוויפ מבוסטון או מילווקי.

פורטלנד לעומתם במצב טוב אף פחות, ואם לא קריסה מוחלטת של יוטה והפליקנס הטרייל בלייזרס יראו העונה את הפוסט סיזן בטלביזיה, סיכום דיי עצוב לסיפור של לילארד והטרייל בלייזרס, הרצון שלו להישאר בקבוצה שלו ולהביא לה תואר הוא אולי רומנטי אבל כרגע נראה שהוא התרחיש הרע ביותר האפשרי לשני הצדדים.

הימור: אטלנטה ב-8

2:30 בוסטון סלטיקס (18-45) – ברוקלין נטס (28-34):

מי האלפא דוג של המזרח?

דומה שלאורך כל העונה התשובה משתנה בין בוסטון למילווקי, כאשר לאחרונה ברצף המשחקים האדיר של מילווקי נראה שהיא לקחה את הבכורה, אבל אל תעלימו עין מבוסטון. אלופת המזרח של השנה שעברה גברה באחרונה על קליבלנד ופילדלפיה ובעוד היא בהחלט מתקשה באופן סידרתי מול הניקס ומיאמי, את שתיהן היא עשויה לפגוש בסיבוב הראשון והשני, הסלטיקס נראים כמי שהגיעו לנקודת הבשלות שבה קבוצות גדולות בד"כ מתחילות לקחת אליפויות.

הנטס היו אמורים להיות במקום הזה אבל הסיפור שלהם כבר סופר למוות, הנטס הלכו לפירוק אחרי שהבינו שהם לא יצליחו לגרום לחתול לצעוד במצעד, והם סופרים 4 הפסדים רצופים כשהם ממשיכים להתדרדר בטבלת המזרח. ועם זאת צריך להגיד שגם כאשר בן סימונס לא יכול לעלות על פרקט לנטס יש לא מעט כישרון ברוסטר שלהם, המון כנפיים שיכולות לקלוע ולשמור ויהוו לכל הפחות נכסי טרייד בקיץ הקרוב. הבעיה העיקרית של הנטס כרגע היא שהם לא ממש מנסים. הם ספגו 131, 129, 118 ו-142 ברצף ארבעת ההפסדים שלהם וזה אומר הרבה על המאמץ ההגנתי שהם משקיעים, או לא.

מול בוסטון בכל מקרה, זה לא אמור להספיק.

הימור: בוסטון ב-12

3:00 מיאמי היט (30-33) – ניו יורק ניקס (27-37):

אף אחד לא באמת מבין איך ההיט נמצאים היכן שהם נמצאים.

למרות שהם סטטיסטית אחת ההתקפות הגרועות בליגה, למרות שבמבחן העין הם משחקים כדורסל מחריד לצפיה, למרות שהם עם נט רייטינג שלילי ההיט מצליחים להימצא בשולי הפלייאוף ואל תתפלאו אם תמצאו אותם במקום ה-6 ואפילו שולחים את פילי הביתה, ואת קריירת האימון של דוק ריברס לקבר בסיבוב הראשון.

למרות זאת ההיט נמצאים כרגע בתקופה הגרועה ביותר שלהם העונה, הם הפסידו 4 מ-5 המשחקים האחרונים שלהם מה שהופך את המשחק מול הניקס, יריבה מסורתית לחשוב יותר מסתם משחק עונה סדירה.

הניקס לעומת זאת הם בקצה השני של סקאלת המומנטום. עם 5 נצחונות רצופים כולל אחד מרשים ביותר מול בוסטון בבית, הניקס נמצאים כרגע במקום האופטימי ביותר שלהם מאז שכרמלו אנתוני כיכב בגארדן, ויש שיגידו אפילו מאז תקופת פאט יואינג, כי לראשונה מאז ואולי אף מלפני מרגיש שהניקס מנוהלים בצורה קומפיטנטנית, מקבלים החלטות טובות וחשוב מכך נמנעים מהחלטות רעות, וכל הקלפים בידיים שלהם לקראת האוף סיזן הקרוב.

הימור: הניקס ב-8

3:00 שיקאגו בולס (34-29) – פיניקס סאנס (29-34):

לפעמים לא צריך להתחכם מדי עם תובנות על כדורסל, עם קווין דוראנט הסאנס נראים פשוט מפחידים, ולא ברור איך בדיוק אמורים לעצור את המשולש ההתקפי כריס פול, דווין בוקר וקווין דוראנט.

נראה שההגעה של דוראנט אפילו מחזירה את אייטון לחיים, וכאשר הסנטר בסטייט אוף מיינד הנכון הוא שחקן פנים בדרגת על עבור קונטנדרית, לא פחות. תוסיפי לכל זה את העובדה שאין אף קבוצה במערב שאתה מרגיש מאוד בנוח להמר עליה ותבינו למה פיניקס היא הפייבוריטית שלי ללכת עד לגמר המערב, ולמה אם אני צריך לשים את הכסף שלי כרגע על סדרת גמר, אני הולך על שחזור של הגמר מלפני שנתיים.

הבולס לעומת זאת היה אולי הקבוצה המדכדכת בליגה אם משקללים מצב קיים, ציפיות ואפשרויות לעתיד, לבולס, אם להיות בוטים, פשוט אין כאלה.

הימור: פיניקס ב-15

3:00 אוקלהומה סיטי ת'אנדר (34-28) – יוטה ג'אז (32-31):

נסיים את סדרת משחקי 3 בבוקר עם שתי קבוצות שנראה שסוף סוף מחבקות את גורלן.

בצד של אוקלהומה, הת'אנדר מתחילים להושיב את SGA וסופרים 5 הפסדים רצופים כשהם מהווים שטיח לכל קבוצה עם שאיפות פלייאוף, רק שווה לראות את הניגוד בין רמת המוטיבציה בהפסד ללייקרס לעומת רמת המוטיבציה בנצחון על אותה קבוצה, עם לברון ג'יימס, במשחק שבירת שיא הנקודות.

הג'אז כבר במאזן שלילי ואחרי שני נצחונות רצופים הם מפסידים לסן אנטוניו ספרס, מה שמראה בדיוק לאן החץ מפנה לטובת הקבוצה הזאת. שתי קבוצות עם הרבה כישרון צעיר, עם המון נכסים, עם GM's מהמוערכים בליגה, למעשה חבל שהמשחק הזה ייערך על פרקט ולא בחדר ישיבות במסגרת משא ומתן על בחירות דראפט, שתי הקבוצות היו גם מצטיינות בכך יותר וגם הקהל היה כנראה נהנה יותר

הימור: הג'אז ב-8

5:00 דנבר נאגטס (19-44) – ממפיס גריזליס (23-38):

בטווח של כמה חודשים הגריזליס הפכו להיות מהדארלינג של הליגה לבאד בויז פיסטונס, עם אקדחים נשלפים, התבטאויות ילדותיות וכל הבלגאן הזה.

זה לא מונע מהגריזליס לחזור לכדורסל מנצח עם 4 נצחונות ב-5 המשחקים האחרונים כולל על מוליכת המערב אותה יפגשו הלילה.

גם הנאגטס עצמם סופרים 4 נצחונות ב-5 המשחקים האחרונים, והם ממשיכים להרשים אבל לא להסיר את הספקות לגבי השאלה מה יקרה איתם בפלייאוף. גם אם הם יהיו בריאים, עד כמה אתם רגועים איתם בסידרה מול פיניקס? מול הקליפרס עם קוואי וג'ורג' בריאים? מול גולדן סטייט כשכולם בריאים? מול יאניס?

ככה זה בני אדם, קשה להאמין במה שעוד לא ראינו, אבל בינתיים אפשר להשהות את חוסר האמון במשך 48 דקות בהן יוקיץ' רוקד בתנועה על המגרש, ופשוט להינות מהיופי האסתטי הזה, גם אם נגזר עליו שלא ללכת עד הסוף.

הימור: דנבר ב-15

5:00 גולדן סטייט ווריורס (30-33) – ניו אורלינס פליקנס (32-31):

ביל סימונס שהוא בעיני איש תקשורת הספורט הטוב בעולם, הפציר במאזיניו בפודקאסט האחרון להפסיק לדבר על זה שקליי תומפסון חזר, זה כבר לא הוט טייק, הוא חזר, 20 נקודות ו-8 ריבאונדים בממוצע ב-40% משלוש זה מה שנקבל ממנו עכשיו כל עוד בריא ואין למה לעסוק בזה כאילו שדני אבדיה קלע 9 מ-14 משלוש.

הווריורס ללא סטף קארי ניצחו את 3 המשחקים האחרונים שלהם והם נמצאים עמוק בתוך השישיה הראשונה, ואם תעשו סקר אנונימי בין קבוצות הליגה איזה קבוצה הם הכי פחות רוצים לפגוש כשכל הכוכבים שלה בריאים בסדרה, יכול להיות מאוד שהתשובה תהיה הגולדן סטייט ווריורס.

הפליקנס לעומת זאת עוברים את אחת העונות המוזרות בעידן המודרני. רדופה בפציעות וספקות באשר לשאלה האם ציון אי פעם ישחק כדורסל אפקטיבי לאורך זמן, הפליקנס פשוט קרסו החל מאמצע העונה, ואם לא הנצחון על פורטלנד במשחקם האחרון הם כבר היו סופרים 5 הפסדים רצופים בבואם למשחק הזה, והאפשרות שהם לא יקבלו את הבחירה של הלייקרס כי הבחירה הזאת תהיה טובה פחות משלהם כבר לא נראית מופרכת, לא נראית מופרכת בכלל.

הימור: גולדן סטייט ב-8

5:00 סקרמנטו קינגס (25-36) – לוס אנג'לס קליפרס (32-33):

עוד קבוצה שמאזנה לא מלמד על כמה היא עשויה להיות מפחדה בסדרה היא הלוס אנג'לס קליפרס. הקליפרס עם קוואי הובסו על ידי גולדן סטייט ומגיעים למשחק הזה בבאק טו באק, כאשר שני הכוכבים שיחקו סביב ה-30 דקות מה שנשמע כמו מתכון למנוחה במשחק מול סקרמנטו. המאזן של ווסטברוק אתם שואלים? (אולי נהפוך את זה לפינה קבועה זה פשוט טוב מדי מכדי לדלג) – 3 מ-12 0 מ-5 לשלוש, 4 איבודים, 6 אסיסטים, 0 (!!!) ריבאונדים.

ועד שטיירון לו ינסה לפתור את הבעיה מעולמות הפיסיקה הקוונטית שהיא איך משלבים את ווסטברוק בקבוצה מנצחת (עונש קוסמי על מה שהוא עולל לדיוויד בלאט ואחרי זה מה שסייע ללברון לעולל לווריורס הנהדרים אם תשאלו אותי), הקליפרס ימשיכו להיות איום משמעותי בעיקר על הנייר.

הקינגס לעומת זאת הם ממש כאן, איום על הפרקט. אף אחד לא נותן להם קרדיט והם אולי הקבוצה שכולם ירצו לפגוש בסיבוב הראשון, אבל אל תזלזלו בפוקס וסבוניס, לראשונה מאז ימי כריס וובר לקינגס יש קבוצה מהנה ומלהיבה, ואני מקווה שהם יצליחו לקבל החלטות נכונות מסביבם בהמשך הדרך כי יש כאן פוטנציאל למשהו גדול.

הימור: סקרמנטו ב-20

5:30 לוס אנג'לס לייקרס (33-30) – מיניסוטה טימברוולבס (32-32):

וכדי לסגור את הטרייפקטה של קבוצות מאיימות בלי קשר למאזנן נפגוש כעת את הלוס אנג'לס לייקרס.

הלייקרס יארחו הלילה את מיניסוטה ללא לברון ג'יימס אבל למרבה האימה נראה שהם מצליחים להסתדר גם בלעדיו ואל תתפלאו אם הם ישתחלו לעשיריה. הלייקרס עשו מהלכים נהדרים בחלון כשהם פשוט שודדים את מיניסוטה מואנדרבילט (אני אוהב לכתוב את זה ואן-דור בילט משל הוא היה בלם אחורי הולנדי בשנות ה-70 עם שפם), ועם קאסט משונה ביותר שכולל את מו במבה ודניס שרודר כמוציאים לפועל עיקריים הם ניצחו את אוקלהומה ללא לברון ודיוויס.

עם דיוויס הלייקרס הם איום לכל קבוצה, בוודאי לטימברוולבס שממשיכים להיראות פושרים ביותר. הם אומנם הצליחו להשיל את המשקל העודף של דאנג'לו ראסל אבל דומה שהבעיות שם עמוקות יותר אולי עד כדי שהכשלון המחפיר בטרייד על גובר מערער את האמון של השחקנים במערכת ושל המערכת בעצמה.

הימור: הלייקרס ב-8

Subscribe
Notify of
101 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

פריוויו מצוין, ניתוחים מעניינים ביותר. תודה רבה דור.
.
מעניין מאד מה ברוקלין יעשו בקיץ, אם הם רוצים למכור את שני הפיניקסים אני בהחלט מעוניין לקנות, אבל קשה לי להאמין שיוותרו עליהם.
.
אורלנדו
אטלנטה
בוסטון
ניקס
פיניקס
יוטה
דנבר
גולדן סטייט
סקרמנטו
לייקרס

Jonathan
03/03/2023 16:36:41

אחלה סיקור דור,
גריזליס-נאגטס זו הפנינה של הערב, וגם קינגס-קליפרס הוא משחק חשוב בשביל השתיים מבחינת תחרות על מיקום בפלייאוף (מי היה מאמין שאפשר להגיד את זה על שתי אלו).
.
ליאלרד וטריי יאנג מאוד מזכירים לי אחד את השני. יש (עדיין? לתמיד? עניין של טעם כי לא חפרתי בסטטיסטיקות?) איזשהו הבדל ברמה לטובתו של דיים אבל הקונספט דומה.

אשך טמיר המקורי
03/03/2023 18:14:45
Reply to  Jonathan

יש הרבה דימיון ביניהם, אבל בנשק המרכזי של שניהם אם לוקחים להם את הקפיצות על מגינים – השלשות – דיים הרבה יותר טוב מהעכברוש.

Jonathan
03/03/2023 22:15:09

דיים קוקה קולה – טריי יאנג קריסטל

אור
אור
03/03/2023 22:37:16
Reply to  Jonathan

אבל רק על טריי עושים טריפל טים כל התקפה 🤣🤣🤣

אשך טמיר המקורי
04/03/2023 6:03:33
Reply to  Jonathan

חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

קריסטל פתח לקולה את התחת 😁

Jonathan
04/03/2023 7:43:58

קולה עדיין קלע יותר נקודות.
קריסטל הגיע עם חטיפים יותר טובים.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
03/03/2023 23:35:20

שנייהם יצאו מאותה הג'וקיאדה.
לרמוס אותם. מתי יבוא אותו הגאון שיעשה להם בכאילו וברגע האחרון יברח למטה שיפלו על הפרקט בלי עבירה וישברו את הגבה הימנית?
ועוד יבואו בטענות לשופט….

יהלי אולמר
03/03/2023 16:47:24

פריוויו נהדר, תודה דור
הטוב- העונש הקוסמי של טיירון לו. הרגתי אותי חחחחחחחחחחח
הרע- איש תקשורת הספורט הטוב בעולם הוא ביל סימונס? אני יכול לחשוב על כמה טובים יותר בהרבה
המכוער- לברון. אבל הוא לא ישחק היום. אז סגנון המשחק של ראס.
הימורים:
אורלנדו
אטלנטה
בוסטון
ניו יורק
פיניקס
אוקייסי
דנבר
גולדן סטייט
סקרמנטו
מינסוטה

thetroll
thetroll
03/03/2023 17:35:37

יופישל פריוויו תודה דור.
ברוקלין צונחים צניחה חופשית ללא מצנח מעניין אם בקרוב הוא בכל זאת יפתח לרכך את הנפילה כי כרגע זה נראה כאילו הם בדרך להתרסקות מוחלטת.. באמת כשהאבק שקע אין לי מושג איך מארקס הצליח תוך שנה וחצי להפוך את הארדן קיירי ודוראנט לבן סימונס. מזעזע. הוא צריך להיות מפוטר ולדעתי זה יקרה בסוף . חבל על ברידג'ס קמרון ג'ונסון, סט, האריס וכל השחקנים הטובים שתקועים בסיטואציה הזאת. אין מחילה ואין סליחה.
זו עונה שמתחילה להתיישר לקראת הריצה האחרונה אני מאוד מקוה שהלוחמים בכל זאת יהוו פקטור בפליאוף. כרגע הם מול פיניקס האימתנית בסיבוב הראשון מציע להם להימנע מזה . זה יגמר בבכי.
מעניין אותי מאוד אם לפליקנס יש הגנה מפציעות בחוזה של ציון או כל מה שהוא צריך זה רק לשמור על היחסים שהם קבעו לו במשקל. כרגע הוא נראה כמו פיספוס הבן אדם לא משחק וזהו.
ניחושים:
אורלנדו
אטלנטה
בוסטון
ניקס
פיניקס
יוטה
דנבר
גולדן סטייט
סקרמנטו
לייקרס

roz
roz
03/03/2023 17:43:07

אחלה פריוויו כרגיל – תודה דור.
לא יודע מי תצא מהמערב, אבל מקווה מאוד שתהיה שם סדרה בין פיניקס לגולדן – כל כך הרבה כשרון ואמוציות…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מגיק
הוקס
בוסטון
ניקס
סאנס
יוטה
דנבר
גס
קינגס
טראקרס

trusttheprocess
trusttheprocess
03/03/2023 19:54:54

שמעון זה בשבילך
דילון ברוקס: אם דריימונד לא היה משחק בגולדן סטייט אף אחד לא היה יודע מי הוא….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🤣🤣🤣 ברור רכב על גבי הביג 3 ועם פה גדול קיבל חוזים שמנים ומעמד

האווי לאסוף
האווי לאסוף
03/03/2023 22:08:54

בתגובה לאמירה של ברוקס, איגוד רופאי האשכים הודיע כי רופאיו ישריינו לברוקס תור לטיפול חירום מיד לאחר המפגש הבא שלו עם הוורייריס. מבחר פרוטזות לאשכים חלופיים נשלחו לברוקס לבחירה מבעוד מועד, על מנת לייעל את הטיפול

האווי לאסוף
האווי לאסוף
03/03/2023 22:09:23

זה בתגובה לטרסט…

האווי לאסוף
האווי לאסוף
03/03/2023 22:09:49

תודה רבה על הפריוויו המשובח

Smiley
04/03/2023 0:26:07

Adrian Wojnarowski
@wojespn
·
Follow
ESPN Sources: Orlando Magic F Jonathan Isaac underwent season-ending surgery today to repair a torn left adductor muscle. Brutal setback for Isaac, 25, who played only 11 games this season after missing two years with a torn ACL. An MRI revealed the adductor injury on Wednesday.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
04/03/2023 3:55:51
Reply to  Smiley
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  Smiley

מסוג הדברים שאני עדיין מופתע מהם, ואז מופתע שאני עדיין מופתע מהם.

TRIP
TRIP
04/03/2023 3:19:23

כל משחק מופע נגרות יותר גרוע

TRIP
TRIP
04/03/2023 4:15:50

חחחח מה זה הריצה השקרית הזו

TRIP
TRIP
04/03/2023 4:29:51

קאמבק הזוי. הגנה מעולה

TRIP
TRIP
04/03/2023 4:38:52

בולס סאנס מלחמת מייד ריינג

TRIP
TRIP
04/03/2023 4:43:15

חחחח אנחנו קבוצת האסל כל הסלים מחצי מצבים אין קלוזר כמו קיירי. נחנק ובוסטון ינצחו

TRIP
TRIP
04/03/2023 5:07:57

לא מאמין שחזרנו. קאמבק העונה

TRIP
TRIP
04/03/2023 5:35:04

ראנדל תפס יום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  TRIP

חח תפס הרבה ימים

Jonathan
04/03/2023 6:05:49

הנאגטס התחילו את המחצית הראשונה עם 0-11 מהשלוש. קלעו עכשיו את הראשונה.

שי אבן צור
04/03/2023 6:07:06

כל מי שצריך הוכחה ששמעון והאשך צודקים לגבי הריקבון של הליגה שיראה את ה"עבירה" של kcp על מוראנט🤮🤮🤮

Jonathan
04/03/2023 6:09:12

קטיף הדובדבנים בעיצומו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

אנחנו כבר סיטונאים ומשווקי דובדבנים ברמה עולמית

Jonathan
04/03/2023 6:44:27

במשחקים עם מאות מהלכים תמיד תמצא דובדבנים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

יש מאות דובדבנים בכל משחק

שי אבן צור
04/03/2023 6:17:58

מצד שני, שורקים למוראנט עבירה על בלוק מהסרטים

אולי זה סתם שופטים גרועים…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
04/03/2023 6:31:22

+1966
גרועים וגרועות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה מצד שני ? זה אותו צד מנפחים סטט וסקור והרתעת מגינים למרות שאת גה אין מה להרתיע הוא גם ככה קונוס כמו שבwwe מקווים שכולם יהיו ככה

אשך טמיר המקורי
04/03/2023 7:02:06

מה זה צודקים? זה לא נכון או לא נכון
אנחנו מתארים את המציאות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אנחנו חושבים ומאמינים שזו המציאות אבל המוח והעיניים משקרות😁

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גורדון ויוקיץ טוחנים מתחת לסל את ממפיס ממפיס סופט ליוקיץ יש פציעות mma בבידורסל ללא מגע איך תסבירו? זה מהאימונים שם כנראה יש מגע😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח גה מתנגש במורי והולך לקו

Jonathan
04/03/2023 6:44:59

קאאאאמינגה.
פוטבק מדהים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחח kcp לא מבין את החוקים לתת לגה לעבור ולברוח ממנו גם אם הוא רודף אחריך עם הטוסיק והגב ומתנגש בך חחחחח איזה תועבה גה חחחחח kcp עוד רב עם השופטים ומתווכח איתם מסכן לא מבין שהוא ניצב בהצגה.
גה כל התקפה עובר בפיק והולך אחורה או לצד להתנגש במגן חזרוק ראש ואז להאיץ לסל חחחחחח בידורסל ועוד לקחו צאלנג על זה חחחחח אנסקסספול 😂😂😂🤣🤣🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אשך זה בשבילך דובדבן מפנק גדול שמן מתוק ועגול

שי אבן צור
04/03/2023 6:51:07

🤦🤦🤦ממש!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

Kcp ממשיך לריב עם השופטים חחחחחחח לא מקבל את גזק הדין שואל את השופט איך אני אמור לשמור?
השופט: תזוז הצידה תברח ותרים יד בכאילו לא תרגלת את זה מול לברון באימונים?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פורטר גוניור זה דאנקן רובינסון גבוה בחוזה מקס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דנבר משחקים 5 על 8

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זהו מגיני דנבר מותרעים לחלוטין גה עבר בפיק חיכה שיתנגשו בו המגן ברח לצד לגמרי ואז גה היה לבד ומסר לדאנק חחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

50 אחוז מהמשחק של גה זה שריקות אוויר והתנגשות במגינים ממש תועבה. הוא היה סובל באירופה מאד בלי הדברים האלה

אשך טמיר המקורי
04/03/2023 7:03:30

ה-50% הנותרים זה אתלטיות נטו.
שחקן שיזדקן רע (או ייפול חזק אחרי פציעה)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה שריקות אוויר חחחחחח טריפל גי עושה צעד וחצי רגיל יוקיץ מרים ידיים מחטיא והולך לקו חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא נותנים לשחק כדורסל חחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השופטים רוצחים את המשחק שעוד ישנו לגמרי

אשך טמיר המקורי
04/03/2023 7:04:51

ג'ה פיתח את התסרוקת הזאת כעזר לשריקות אוויר.
כשהוא זורק ראש השיער מתנפנף לכל הכיוונים וזה יוצר אפקט מרשים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🤣🤣🤣🤣 אמת

Jonathan
04/03/2023 7:14:21

אני רואה שהקליפרס בדרך להפסד חמישי רצוף. זה ווסטברוק או משהו אחר?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

מצאת את מי להאשים אה חח תמיד היו קבוצה דפוקה הדרך שלהם מאד ברורה למטה מהצוק רק באלמר לא רואה

Jonathan
04/03/2023 7:18:35

זה השינוי הגדול שהם עשו.. הייתה להם עונה סבירה עד כה. הם נראים כמו יוסטון עכשיו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

סבירה חחח סבירה כמו יוסטון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

ניצחו כמה נמושות התחילו לקבל קבוצות יותר נורמליות

Jonathan
04/03/2023 7:24:30

אנחנו כבר בסוף העונה. אי אפשר להגיד שהכל היה רצף משחקים מול חלשות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

העיקר שאתה מאמין בזה😉

Jonathan
04/03/2023 7:26:45

"בוס, זוכר שתמיד אמרת שאתה רוצה שנהיה כמו הלייקרס? אז הבאתי לך את הרכז הMVP שלהם"
"רגע… אבל מג'יק פרש מזמן… זה אומר שהבאת את… לאאאאאא!!! לאאאאא! מה עשית?"
משהו כזה

אשך טמיר המקורי
04/03/2023 7:15:35

לשחקנים כמו ג'ה, הארדן ודומיהם יש את אותו מסלול.
– פתיחה טובה לקריירה, על סמך יכולות כדורסל.
– גילוי שריקות האוויר והקלות של צבירת הנק' שהן מביאות איתן (מהקו או מהרתעה).
– מעבר להתבססות מוחלטת על שריקות האוויר במשחקם.
– "פיק" בקריירה – "השחקן ההתקפי הטוב בהיסטוריה!" "בלתי ניתן לעצירה!" "סקורר מדהים!"
– דריכה במקום ואחריה דעיכה, מבלי לזכות בכלום – כי שריקות האוויר טובות בעיקר לעונה הרגילה (יוצאי דופן "עילויים" כמו השקץ ו-ווייד עם סדרות מכורות), והם הזניחו יותר מדי שנים את יכולות הכדורסל האמיתיות שלהם בהתמכרות לסם

אשך טמיר המקורי
04/03/2023 7:26:30

הארדן היום הוא נרקומן שמסתובב ברחובות ומתחנן למנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אהרון גורדון הוא האיש שלי תמיד היה בנבחרת גם בלי שראו אותו במגיק ולכלכו עליו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תראו מה כתבתי על הטרייד של גורדון לדנבר בזמן אמת וכמה יעזור להם. דנבר עשו גם טריידים טובים עם רגי גקסון הגמיל מנגב. שרקו צעדים זה מפתיע חחח

thetroll
thetroll
04/03/2023 8:22:54

רג'י ג'קסון .. לזרוק אותו ולקחת את ראס צעד "גאוני" של הקליפרס. אין ספק.

שי אבן צור
04/03/2023 9:15:22
Reply to  thetroll

פלאס ההיפרדות מקנארד = גאונות בריבוע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה קרה לברוס בראון היה נורמלי בנטס נעלם בדנבר דפק עכשיו איירבול לבד לגמרי

TRIP
TRIP
04/03/2023 7:26:59

חחחחחח ווטסבריק עוד פעם מכר

Jonathan
04/03/2023 7:28:10

חחח… עם כל הירידות לקליפרס הם התקמבקו ומובילים.

Jonathan
04/03/2023 7:30:06
Reply to  Jonathan

והם עדיין הפסידו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

הם כבר עפו מהצוק רק באלמר עוד לא קלט היה צריך להעיףמאת המדדה וגורג היה מקבל עליהם המון מכל מיני קונטנדריות וואנה בי

thetroll
thetroll
04/03/2023 7:29:47

4 משחקים ברציפות הלוחמים יוצאים מבור של 15-20 נק לנצחון

Jonathan
04/03/2023 7:33:48
Reply to  thetroll

הם החזירו את שיטת בעל הבית השתגע ברבע השלישי

thetroll
thetroll
04/03/2023 8:14:34
Reply to  Jonathan

זה מראה שחזרו לעצמם. מקוה שסטף יתן עוד פעם כבוד לפול ויעלה מהספסל בראשון. מגיע לילד ותורם לו לבטחון.

TRIP
TRIP
04/03/2023 7:30:58

חחח פול ג'ורג' עוד פעם נחנק. טיי לו עדיין מאמן בליגה

אשך טמיר המקורי
04/03/2023 7:34:07
Reply to  TRIP

בדיחה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ממפיס נשחטת חחח כצפוי הם לא קבוצה נהנים רק משיפוט והצגות הפכו לקבוצה מגעילה

אשך טמיר המקורי
04/03/2023 7:33:47

מדהים כמה מהר זה קרה

אשך טמיר המקורי
04/03/2023 7:33:27

איזה חכם יוקיץ'.
יהיה מאמן ענק כמו שהוא שחקן

thetroll
thetroll
04/03/2023 8:21:10

+30

גיא הירוק
04/03/2023 7:33:44

איזה שחקן טרגי זה ראסל ווסטברוק …
היה מצוין הלילה, בלי הפצצות מיותרות מהשלוש.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמרתי לך כבר להעיף את גורג והמדדה יש מלא בליגה שיתנו עליהם המון

Jonathan
04/03/2023 7:40:30

אני רוצה לראות אותו מסיים קריירה עם אליפות ועם גאולה.
עד אז נשאר לתפוס את הראש ולצחוק קצת. למרות שהאיבוד שקרה לו הפעם לא היה טיפשות, לא הצליח לתפוס מסירה.
זה עדיין מהדברים שיכולים לקרות לכל שחקן אבל קורים במיוחד לו…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

החלום של דילון ברוקס זה להיות דריי הוא השנה עושה רק טראש טוק ורק ומנסה להיראות האסלר חחח איזה דביל העלים כדורסל לחלוטין של עצמו חח

thetroll
thetroll
04/03/2023 8:15:31

שחקן מגעיל

רן הנרגן
רן הנרגן
04/03/2023 7:40:27

אף אחד בג"ס לא התעלה היום ובכל זאת המכונה עבדה וניצחון 5 ברציפות. האם במשחק הבא בליקקרס הם יצליחו לשרשר ניצחור 6 ברציפות לראשונה העונה?

Hen
Hen
04/03/2023 7:43:56

קליי תומפסון וקומינגה. שני שחקנים שנותנים עבודה לאחרונה. גם היום התעלו. שימשיך ככה.

אשך טמיר המקורי
04/03/2023 7:47:45

הלייקרס מפחידים. מאיימים על המקום ה-11

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🤣🤣🤣 חכה שפלייאוף מוד טראקר יחזור

Jonathan
04/03/2023 7:51:08

גובר לא מצליח להשתלט על אף כדור שהוא נוגע בו.
היה הקרם ידיים הזה של דווייט האוורד, לא?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סיימתי עכשיו לראות רבע אחרון של הקליפרס איזה שריקת אוויר פול גורג רצה בסוף חחח החטיא ורצה שריקה שלא נגעו בו בכלל 😁
אבל נתן כמה סלים גדולים גורגי. הגופה של של קובינגטון לא תביא את הישועה המדדה שוב היה בלואד מסתבר 🤣🤣🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יוטה ואוק עלו עם הנוער בכוונה לנסות להפסיד יוטה הצליחו 😁

thetroll
thetroll
04/03/2023 8:25:14

זוכר שאמרת בתחילת הרצף שאם פול דואג לחפות על סטף אתה נותן לו כבוד ומכיר בו כעילוי. שנה את השם לשבוע לג'ורדן פול חדעתי זה עונש מקובל פה. 🤩🤩🤩🤩🤩

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

נראה לי קליי חיפה עליו 😉